Dòng Nội dung
1
International communication : continuity and change / Daya Kishan Thussu
London : Arnold, 2002
353 tr. ; cm.

The historical context of international communication -- Approaches to theorizing international communication -- Creating a global communication infrastructure -- The global media market -- The global and the local in media cultures -- Contraflow in global media the globalization of China's media -- International communication in the digital age.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

2
Media and public relations research in post-socialist societies / edited by Maureen C. Minielli, Marta N. Lukacovic, Sergei A. Samoilenko, Michael R. Finch, and Deborrah Uecker.
Lanham, Maryland : Lexington Books, 2021
275 tr. ; cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

3
Mixed media : moral distinctions in advertising, public relations, and journalism / Tom Bivins
New York, NY : Routledge, 2023
350 tr. ; cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)