Dòng Nội dung
1
Brand Therapy : 15 Techniques for Creating Brand Strategy in Pharma and Medtech / Professor Brian D. Smith
Practical Inspiration Publishing, 2018
204 tr. ; cm.

This book is written in such a way that it can be used as a ‘go-to’ guide for brand strategy definition, development and verification.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Comprehensive medical terminology / Betty Davis Jones
Albany : Thomson/Delmar Learning, 2007
1134 tr. ; cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

3
Culture and Medicine : Critical Readings in the Health and Medical Humanities / Rishi Goyal; Arden Hegele
Bloomsbury Academic, 2023
267 tr. ; cm.

The volume is composed of a series of pathbreaking inter-disciplinary essays that bring sociocultural habits of mind and modes of thought to the study of medicine, health and patients. These juxtapositions create new forms of knowledge, while emphasizing the vulnerability of human bodies, anti-essentialist approaches to biology, a sensitivity to language and rhetoric, and an attention to social justice
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

4
Decision making in health and medicine : Integrating evidence and values / M. G. Myriam Hunink, Milton C. Weinstein
H. : Cambridge, 2014
424 tr. ; 26 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

5
Designing clinical research / Stephen B. Hulley, Steven R. Cummings, Warren S. Browner,...
Philadelphia, PA : Lippincott Williams & Wilkins, 2013
tr. ; cm.

Cuốn sách cung cấp hướng dẫn thực hành về thiết kế nghiên cứu lâm sàng, bao gồm các bước từ hình thành câu hỏi nghiên cứu, lựa chọn đối tượng, thiết kế nghiên cứu, tính toán cỡ mẫu, đến các vấn đề đạo đức và quản lý dữ liệu. Nội dung phù hợp cho bác sĩ, điều dưỡng, dược sĩ và các nhà nghiên cứu y tế công cộng.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)