Dòng Nội dung
1
22 điều luật xây dựng thương hiệu : Cách làm cho sản phẩm hay dịch vụ có thương hiệu quốc tế / Al Ries, Laura Ries; Phan Đình Quyền, Nguyễn Văn Chu, Đinh Tiên Minh ( dịch )
Hà Nội : Thống kê, 2003
251 tr. ; 19 cm.

Trình bày cách thức mà công ty nên đá xoáy vào để trở nên mạnh mẽ hơn và thu nhiều lợi nhuận. Vận dụng khái niệm điểm trọng tâm vào bản thân của quá trình marketing
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

2
22 quy luật bất biến trong marketing / Al Ries , Jack Trout; Phạm Đoan Trang, Lê Khánh Vy (Dịch)
Tp. HCM : Trẻ, 2008
183 tr. ; 21 cm.

22 quy luật bất biến trong Marketing sách về marketing cần thiết cho tất cả những người làm Marketing, Thương hiệu và Kinh doanh! Ngày nay, khi một công ty phạm một lỗi lầm, dấu lỗi lầm hiện ra ngay sau lưng họ, đó là sự cạnh tranh với công việc kinh doanh của họ. Để lấy lại phong độ kinh doanh, công ty đó phải đợi các công ty khác phạm sai lầm và tìm cách khai thác tình huống đó.
Đầu mục:4 (Lượt lưu thông:7) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

3
Advanced theory and practice in sport marketing / Eric C. Schwarz, Jason D. Hunter, Kyle J. Brannigan and Kevin P. Cattani.
Abingdon, Oxon : Routledge, 2022
336 tr. ; cm.

Now in a fully revised and updated fourth edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only textbook to introduce key theory and best practice in sport marketing at an advanced level. The book goes beyond the introductory sport marketing course by exploring advanced marketing theories related to topics such ethics and social responsibility, international marketing, marketing research and information systems, data analytics, consumer behavior, product and logistics management, branding and brand management, sales management, promotions, social media and networking, destination marketing, and evaluating performance. New to this edition are sections on pricing structures and strategies, experiential marketing, new digital marketing communications and technology, emotional intelligence in sport marketing, and social entrepreneurship. This is also one of the first books to consider the challenges of sports marketing in a post-COVID world. Every chapter contains extended case studies and theory-to-practice insights from marketing professionals around the world. This is an essential textbook for courses on sport marketing, and invaluable recommended reading for any general course on sport business, sport management, sport development, or marketing. Ancillary resources include a test bank, PowerPoint slides, and a master syllabus
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

4
All marketers are liars : the power of telling authentic stories in a low-trust world / Seth Godin
New York : Portfolio, 2009
159 tr. ; cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

5
Brand management : research, theory and practice / Tilde Heding, Charlotte F. Knudtzen and Mogens Bjerre
New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2016
307 tr. ; 24 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)