• Sách Tham KhảoDigital Marketing
  • Ký hiệu PL/XG: 323.13 P478 - P478
    Nhan đề: Integrated marketing communications, brand equity, and business performance in micro-finance Institutions :

DDC 323.13
Tác giả CN Anabila, Peter
Nhan đề Integrated marketing communications, brand equity, and business performance in micro-finance Institutions : An emerging market perspective / Peter Anabila
Mô tả vật lý 16 tr. ;cm.
Địa chỉ Thư Viện Đại học Quốc tế Hồng Bàng
000 00000nam#a2200000u##4500
00127799
00270
0040FA44AC7-15E6-4C99-8EDC-36A2A4CB5847
005202511131500
008251113s0000 vm eng
0091 0
039|a20251113150032|btanht|y20251113150010|ztanht
040 |aĐHQT Hồng Bàng
041 |avie
044 |avm
082 |a323.13|bP478 - P478
100 |aAnabila, Peter
245 |aIntegrated marketing communications, brand equity, and business performance in micro-finance Institutions :|bAn emerging market perspective /|cPeter Anabila
300 |a16 tr. ;|ccm.
691 |aDigital Marketing
852 |aThư Viện Đại học Quốc tế Hồng Bàng
8561|uhttps://thuvien.hiu.vn/kiposdata0/patronimages/e-book/2025/tan/bia/t11/digital/integrated marketing communications and brand equity---b_thumbimage.png
890|a0|b0|c1|d1
Không tìm thấy biểu ghi nào