DDC 659.1
Tác giả CN Pricken, Mario
Nhan đề Creative advertising : Ideas and techniques from the world's best campaigns / Mario Pricken
Thông tin xuất bản New York : Thames & Hudson, 2002
Mô tả vật lý 263 tr. ; 30 cm.
Tóm tắt Unravels the creative processes behind some of the most original and effective advertising campaigns in recent years. Pricken showcases over 200 examples of international advertising from a wide range of media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet.
Từ khóa tự do Advertising
Từ khóa tự do Technique
Từ khóa tự do Quảng cáo
Từ khóa tự do Nghệ thuật thương mại
Địa chỉ HIU 1Kho sách ngoại văn(1): 10200404
000 00000nam#a2200000u##4500
0017684
00225
004597359AF-66B1-4B4F-AC39-7A66CB7D4A3A
005202204251546
008220425s2002 vm eng
0091 0
039|a20220425154633|bvulh|y20180119105853|zhoaitm
041 |aeng
044 |aenk
082 |a659.1|bM341
100 |aPricken, Mario
245 |aCreative advertising : |bIdeas and techniques from the world's best campaigns / |cMario Pricken
260 |aNew York : |bThames & Hudson, |c2002
300 |a263 tr. ; |c30 cm.
520 |aUnravels the creative processes behind some of the most original and effective advertising campaigns in recent years. Pricken showcases over 200 examples of international advertising from a wide range of media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet.
653 |aAdvertising
653 |aTechnique
653 |aQuảng cáo
653|aNghệ thuật thương mại
691|aQuản trị kinh doanh
852|aHIU 1|bKho sách ngoại văn|j(1): 10200404
8561|uhttp://thuvien.hiu.vn/kiposdata0/patronimages/2018/19012018/5thumbimage.jpg
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Item Location Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 10200404 Kho sách ngoại văn 659.1 M341 Quản trị kinh doanh 1

Không có liên kết tài liệu số nào