DDC 658.8270
Tác giả CN Rowles, Daniel
Nhan đề Digital Branding : A Complete Step-By-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement / Daniel Rowles
Lần xuất bản 2nd edition
Thông tin xuất bản Kogan Page, 2018
Mô tả vật lý 233 tr. ; cm.
Tóm tắt Use digital branding to enhance your online identity and learn how to plan, analyze, optimize and measure the tangible results of your digital brand campaigns, with this second edition of the bestselling book by Daniel Rowles - a respected CIM fellow, course leader, and industry thought leader.
Từ khóa tự do Digital
Từ khóa tự do Branding
Từ khóa tự do Digital Branding
Địa chỉ Thư Viện Đại học Quốc tế Hồng Bàng
000 00000nam#a2200000ui#4500
00123391
00245
004A4FC7483-5B48-4B61-907C-0E75724B84F4
005202311011532
008081223s2018 vm| vie
0091 0
039|y20231101153233|ztanht
040 |aĐHQT Hồng Bàng
041 |avie
044 |avm
082 |a658.8270|bD184 - R884
100 |aRowles, Daniel
245 |aDigital Branding : |bA Complete Step-By-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement / |cDaniel Rowles
250 |a2nd edition
260 |bKogan Page, |c2018
300 |a233 tr. ; |ccm.
520 |aUse digital branding to enhance your online identity and learn how to plan, analyze, optimize and measure the tangible results of your digital brand campaigns, with this second edition of the bestselling book by Daniel Rowles - a respected CIM fellow, course leader, and industry thought leader.
653 |aDigital
653 |aBranding
653 |aDigital Branding
691 |aTruyền thông đa phương tiện
852 |aThư Viện Đại học Quốc tế Hồng Bàng
8561|uhttp://thuvien.hiu.vn/kiposdata0/patronimages/e-book/2023/tháng 11/1tan/06thumbimage.jpg
890|a0|b0|c1|d2