Dòng Nội dung
1
Marketing : An Introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler
Upper Saddle River, NJ., Prentice Hall 2003
553 tr. ; cm.

Understanding marketing and the marketing management process; Assessing opportunities in a dynamic marketing environment; Developing marketing strategy and the marketing mix; Expending marketing.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

2
Marketing : An intruduction / Armstrong, Gary ; Kotler, Philip
New York : Pearson Education, 2017
642 ; 28


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

3
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
Englewood Cliffs, N.J : Pearson, 2021
729 tr. ; 28 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

4
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
Englewood Cliffs, N.J : Prentice Hall, 2018
734 tr. ; 28 cm.


Đầu mục:11 (Lượt lưu thông:12) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

5
Principles of marketing : An asian perspective / Philip Kotler, Gary Armstrong, Swee Hoon Ang, Chin Tiong Tan...
Harlow : Pearson, 2017
750 tr. ; 29 cm.


Đầu mục:12 (Lượt lưu thông:8) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)