Dòng Nội dung
1
HUMANIZE : How People Centric Organizations Succeed in a Social World / Jamie Notter, Maddie Grant
Indianapolis : Que, 2012
280 tr. ; cm.

Knowing the tools of social media is a must for successful marketing these days, but the real promise of social media is the way it can teach us a whole new way of doing business. Humanize takes the principles underlying social media's growth and applies them to the way we lead and manage our organizations
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

2
Managing change, creativity & innovation / Patrick Dawson, Constantine Andriopoulos
Los Angeles : SAGE, 2017
638 tr. ; 24 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:3) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

3
Managing innovation : integrating technological, market and organizational change / Joe Tidd, John Bessant
UK : Wiley, 2013
586tr. ; 26cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

4
Paradox in public relations : a contrarian critique of theory and practice / Kevin L. Stoker
New York : Routledge, 2020
173 tr. ; cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

5
The changing face of Japanese management / Keith Jackson, Miyuki Tomioka
New York : Routledge, 2004
260 tr. ; 24 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)