Dòng Nội dung
1
Customer service for hospitality and tourism / Louise Hudson, Simon
Woodeaton, Oxford : Goodfellow Publishers, 2017
296 tr. ; 25 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

2
3
Service breakthroughs : Changing the rules of the game / James L. Heskett, W. Earl Sasser, Jr. Christopher W.L. Hart
New York, NY : The Free Press, 1990
306 tr. ; 26 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

4
Services marketing : Integrating customer focus across the firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D Gremler
Boston : McGraw Hill, 2018
514tr. ; 25cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5