DDC 658.872
Tác giả CN Quesenberry, Keith A.
Nhan đề Social media strategy : marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution / Keith A. Quesenberry, Messiah College.
Thông tin xuất bản Lanham : Rowman & Littlefield, 2019
Mô tả vật lý 372 tr. ; cm.
Tóm tắt This book is a blueprint for the practice of marketing communications, advertising, and public relations in a digital world where the consumer has taken control
Từ khóa tự do Internet marketing
Từ khóa tự do Social media
Từ khóa tự do Internet advertising
Địa chỉ Thư Viện Đại học Quốc tế Hồng Bàng
000 00000nam#a2200000u##4500
00119636
00245
004DE0F3B85-18BA-4FA2-B1C2-02CF704CE350
005202307150843
008220618s2019 vm eng
0091 0
039|a20230715084306|bvulh|y20220618144237|zvulh
040 |aĐHQT Hồng Bàng
041 |avie
044 |avm
082 |a658.872|bQ5 - K28
100 |aQuesenberry, Keith A.
245 |aSocial media strategy : |bmarketing, advertising, and public relations in the consumer revolution / |cKeith A. Quesenberry, Messiah College.
260 |aLanham : |bRowman & Littlefield, |c2019
300 |a372 tr. ; |ccm.
520 |aThis book is a blueprint for the practice of marketing communications, advertising, and public relations in a digital world where the consumer has taken control
653 |aInternet marketing
653 |aSocial media
653 |aInternet advertising
691 |aTruyền thông đa phương tiện
691|aQuan hệ công chúng
852 |aThư Viện Đại học Quốc tế Hồng Bàng
8561|uhttp://thuvien.hiu.vn/kiposdata0/patronimages/2022/tháng 6/18/27thumbimage.jpg
890|a0|b0|c1|d0