DDC 615.1
Tác giả CN Smith, Professor Brian D.
Nhan đề Brand Therapy : 15 Techniques for Creating Brand Strategy in Pharma and Medtech / Professor Brian D. Smith
Thông tin xuất bản Practical Inspiration Publishing, 2018
Mô tả vật lý 204 tr. ; cm.
Tóm tắt This book is written in such a way that it can be used as a ‘go-to’ guide for brand strategy definition, development and verification.
Từ khóa tự do Brand Therap
Từ khóa tự do Pharma
Từ khóa tự do Medicine
Địa chỉ Thư Viện Đại học Quốc tế Hồng Bàng
000 00000nam#a2200000ui#4500
00123512
00223
004EBBC2804-866A-47EC-8E9B-66A23B7978C3
005202311041606
008081223s2018 vm| vie
0091 0
039|y20231104160617|ztanht
040 |aĐHQT Hồng Bàng
041 |avie
044 |avm
082 |a615.1|bP964 - S642
100 |aSmith, Professor Brian D.
245 |aBrand Therapy : |b15 Techniques for Creating Brand Strategy in Pharma and Medtech / |cProfessor Brian D. Smith
260 |bPractical Inspiration Publishing, |c2018
300 |a204 tr. ; |ccm.
520 |aThis book is written in such a way that it can be used as a ‘go-to’ guide for brand strategy definition, development and verification.
653 |aBrand Therap
653 |aPharma
653 |aMedicine
691 |aDược
852 |aThư Viện Đại học Quốc tế Hồng Bàng
8561|uhttp://thuvien.hiu.vn/kiposdata0/patronimages/e-book/2023/tháng 11/4 tan/bia/duoc/13thumbimage.jpg
890|a0|b0|c1|d1