Tài liệu theo Ngành
Duyệt theo bộ sưu tập Giáo Trình/Thương mại điện tử (Tất cả)
Omni channel retail and supply chain :working together for a competitive advantage /Paul Myerson
[23-05-2025]
(0) (Lượt lưu thông:0) (1) (Lượt truy cập:2)

The days of going to the local department store to buy a television, view the options available and make a purchase, now seem "quaint."

Câu chuyện chuyển đổi số /Vietnamnet
[10-05-2024]
(1) (Lượt lưu thông:0) (0) (Lượt truy cập:0)

Giáo trình phương pháp luận nghiên cứu khoa học :Tái bản lần thứ 14 /Vũ Cao Đàm
[20-01-2024]
(3) (Lượt lưu thông:0) (1) (Lượt truy cập:4)

Trình bày khái niệm, đặc điểm và phương pháp thực hiện nghiên cứu khoa học, trình tự logic của nghiên cứu khoa học, thu thập và xử lý thông tin. Trình bày luận điểm khoa học, tổ chức thực hiện đề tài, cơ sở đạo đức khoa học và đánh giá nghiên cứu khoa học

Content marketing trong kỷ nguyên 4.0 /Alexander Jutkowitz ; Kaidy Tran dịch
[19-01-2024]
(3) (Lượt lưu thông:6) (1) (Lượt truy cập:6)

Search Engine Optimization /Jerri L. Ledford
[17-11-2023]
(0) (Lượt lưu thông:0) (1) (Lượt truy cập:2)

Wonder how some companies pop up high in search engine rankings? It's all about search appeal. Master the strategies, techniques, and shortcuts in this detailed guide and you can improve your Web site's search rankings and drive the targeted traffic you want to your virtual door. Learn new ways to add social media to the SEO mix, make your site mobile Web-friendly, write SEO tags for maximum exposure, and more

Internet Marketing :Strategy, Implementation and Practice /Dave Chaffey; Fiona Ellis-Chadwick; Richard Mayer; Kevin Johnston
[17-11-2023]
(0) (Lượt lưu thông:0) (2) (Lượt truy cập:1)

Places depend on their reputations for almost everything in the modern world: tourism, foreign investment, the respect and interest of the international media, attracting talented immigrants and students, cultural exchanges, engaging peacefully and productively with the governments of other places. But what can actually be done to understand and measure the reputations of places, and even to influence them? Are they simply 'brand images' like the images of products, that can be influenced at will by the tricks and techniques of commercial marketing? Or are they, as Simon Anholt argues, deeply rooted cultural phenomena that move if they move at all very slowly, and only in response to major events and changes in the places themselves? This new collection of essays by the 'father of place branding', Simon Anholt, reveals compelling and essential new thinking on the nature of national reputation

Thống kê trong kinh tế và kinh doanh /David R. Anderson; Dennis J. Sweeney, Thomas A. Williams
[28-11-2020]
(2) (Lượt lưu thông:12) (1) (Lượt truy cập:5)

Trình bày các nội dung về thống kê và ứng dụng của thống kê trong quản trị kinh doanh và kinh tế như: dữ liệu và thống kê, thống kê mô tả, xác suất, phân phối xác suất của biến ngẫu nhiên rời rạc...

Dự báo trong kinh doanh /Đinh Bá Hùng Anh
[11-03-2019]
(6) (Lượt lưu thông:8) (1) (Lượt truy cập:3)

Cung cấp những kỹ thuật dự đoán tương lai dựa trên cơ sở của những phân tích khoa học về dữ liệu đã thu thập được và những kỹ thuật dự báo này chỉ sử dụng trong kinh tế và kỹ thuật; mô tả từng bước tác nghiệp để xử lý dữ liệu và dự báo sử dụng các phần mềm Excel, Minitab, SPSS...

Giáo trình kinh tế lượng /Nguyễn Quang Dong, Nguyễn Thị Minh
[08-01-2019]
(2) (Lượt lưu thông:12) (0) (Lượt truy cập:0)

Trình bày mô hình hồi quy tuyến tính hai biến; mô hình hồi quy bội; suy diễn thống kê và dự báo từ mô hình; phân tích hồi quy và biến định tính...