Tài liệu theo Ngành
Chuyên đề: Khối Ngành Khoa Học Xã Hội Và Nhân Văn/Quản trị sự kiện/Giáo trình
Kinh tế vĩ mô :Macroeconomic /Nguyễn Minh Tuấn, Trần Nguyễn Minh Ái
[18-01-2024]
(3) (Lượt lưu thông:0) (0) (Lượt truy cập:0)

Giáo trình an ninh truyền thông /Nguyễn Thị Trường Giang (cb)
[03-01-2024]
(3) (Lượt lưu thông:0) (1) (Lượt truy cập:2)

Trình bày những vấn đề cơ bản về an ninh truyền thông; nhận diện các nguy cơ đe dọa an ninh truyền thông; cơ sở chính trị và cơ sở pháp lý của bảo đảm an ninh truyền thông; các nguyên tắc, nội dung và biện pháp bảo đảm an ninh truyền thông; vai trò và trách nhiệm của báo chí, truyền thông trong bảo đảm an ninh truyền thông

Search Engine Optimization /Jerri L. Ledford
[17-11-2023]
(0) (Lượt lưu thông:0) (1) (Lượt truy cập:2)

Wonder how some companies pop up high in search engine rankings? It's all about search appeal. Master the strategies, techniques, and shortcuts in this detailed guide and you can improve your Web site's search rankings and drive the targeted traffic you want to your virtual door. Learn new ways to add social media to the SEO mix, make your site mobile Web-friendly, write SEO tags for maximum exposure, and more

Internet Marketing :Strategy, Implementation and Practice /Dave Chaffey; Fiona Ellis-Chadwick; Richard Mayer; Kevin Johnston
[17-11-2023]
(0) (Lượt lưu thông:0) (2) (Lượt truy cập:1)

Places depend on their reputations for almost everything in the modern world: tourism, foreign investment, the respect and interest of the international media, attracting talented immigrants and students, cultural exchanges, engaging peacefully and productively with the governments of other places. But what can actually be done to understand and measure the reputations of places, and even to influence them? Are they simply 'brand images' like the images of products, that can be influenced at will by the tricks and techniques of commercial marketing? Or are they, as Simon Anholt argues, deeply rooted cultural phenomena that move if they move at all very slowly, and only in response to major events and changes in the places themselves? This new collection of essays by the 'father of place branding', Simon Anholt, reveals compelling and essential new thinking on the nature of national reputation

Project management :case studies /Harold Kerzner
[25-10-2023]
(0) (Lượt lưu thông:0) (1) (Lượt truy cập:0)

Brains on fire :igniting powerful, sustainable, word of mouth movements /Robbin Phillips ... [et al.].
[11-07-2023]
(0) (Lượt lưu thông:0) (1) (Lượt truy cập:0)

Events management :principles and practice /Razaq Raj, Tahir Rashid
[11-07-2023]
(0) (Lượt lưu thông:0) (1) (Lượt truy cập:0)